BAH - Mobilna sprzedaż

System rejestracji zamówień i sprzedaży, przeznaczony dla małych i średnich firm handlowo-usługowych
Jesteś szybszy, zawsze na czas!

BAH - System sprzedaży mobilnej

BAH to nowoczesny system rejestracji zamówień i sprzedaży, przeznaczony dla małych i średnich firm handlowo-usługowych. Został zaprojektowany dla urządzeń prznośnych, smartfonów z systemami Windows Mobile lub Android. Wraz z modułem administracyjnym (służącym do wymiany danych) instalowanym na stacjonarnym komputerze klasy PC w centrali firmy, system umożliwia rejestrację zamówień, dowodów wpłat w terenie oraz ich odsyłanie poprzez Internet lub wymianę na miejscu za pomocą połączenia kablowego lub podczerwonego. Scalenie z systemami zaplecza (sprzedaż, księgowy) poprzez moduł administracyjny powoduje, że nasze rozwiązanie staje się integralną częścią już funkcjonujących w firmie rozwiązań.

Podnosi konkurencyjność ...

Z punktu widzenia konkurencyjności, jest rzeczą oczywistą, że rozwiązanie takie zdecydowanie podnosi szybkość przetwarzania gromadzonych danych (zamówień, faktur, rozrachunków), upraszcza obieg informacji jak i eliminuje proceduralne czynności, wykonywane do tej pory przez przedstawicieli handlowych. Tym samym podnosi konkurencyjność firmy na rynkach zbytu, czyniąc sprzedaż szybsza i bardziej efektywną (już w kilka minut po przyjęciu zamówienia może być ono realizowane). W zagadnieniach logistycznych rozwiązanie ma po prostu charakter rewolucyjny.

... i poprawia wizerunek

Jednocześnie sam system, wraz z czytelnym interfejsem, zachęca do pracy, a urządzenie mobilne lub smartfon w rękach agenta prędzej zasłuży na miano inteligentnej zabawki niż na szarą nazwę narzędzie pracy, a oczach klientów stworzy obraz Twojej firmy jako nowoczesnej, budzącej zaufanie i reprezentującej najwyższy poziom obsługi klienta.

Podstawowe cechy programu mobilny handlowiec

Aplikacja mobilna dla Windows Mobile lub Android:

image-1 image-1 image-1 image-1

Moduł administracyjny:

BAH - system wspomagania pracy przedstawiciela handlowego
  • Komunikacja z systemami zaplecza; import danych dotyczących towarów, klientów i rozrachunków,
  • zarządzanie agentami (rejonizacja),
  • odbiór danych od agentów i informowanie ich o zaistniałych zmianach,
  • raportowanie kartotek, zebranych zamówień, zestawienia wysyłkowe inne analizy,
  • eksport wyników dla potrzeb systemów zaplecza (fakturowanie) w definiowalnym formacie.

System jest przystosowany by pracować z takimi systemami jak:

Zalety oferowanego rozwiązania:

Koszt rozwiązania

Na koszt rozwiązania składają się trzy rzeczy:

W przypadku problemów z systemem zaplecza należy się skontaktować z dostawcą i uzgodnić koszt i zasady wymiany danych. BAH jest w pełni zintegrowany z naszym systemem sprzedaży OK®.

Graf wyjaśniający działanie systemu

BAH - system wspomagania pracy przedstawiciela handlowego

Wymagania programowe i sprzętowe

Cennik